Sugarplum Fairy

Vaknade runt tolv tiden igår av att folket i lägenheten börjadefixa i ordning för 50 års festen.. Kändes dock som om det var alldeles för tidigt för mig att gå upp hade gärna sovit bort ungefär resten av dagen med. Men drog mig tillslut upp och tog mig iväg ut på stad, skulle kolla upp vart den amerikanska affären låg. Det sjukaste är att den ligger 3 minuter från mig och jag har passerat den en massa gånger utan att uppmärksamma den. Hittade i alla fall dit och fick köpt lite american sweets.. Sen fortsatte jag till caroli och på vägen där, stötte jag på Johan Flodin min gamla tränare. Det var akademiska rodden i Malmö igår så där var han. Ibland är världen riktigt liten...

Påvägen tillbaka så stoppade en fotograf mig och frågade om jag ville vara manekäng för Metro, och givetvis ville jag INTE vara med. Men fint att bli uppmärksammad sådär på lördagseftermiddagen.

Kvällen kom och Zäta med, jag hade ju faktidst för en gångs skulle lagat middag, eller ja, spagetti och köttfärssås blev det. Tillräckligt avancerat för mig! Vi satt hemma och drack lite vin, sen mötte vi upp Johanna och co på stan och drog till KB för att se Sugarplum Fairy´s spelning. Och jo, den var riktigt, riktigt bra. Skönt att se ett band som har så mycket energi på scenen så det smittar av sig, man kunde inte stå still en sekund, man kunde bara dansa..
Big up för Sugarplum Fairy!!



Förövrigt vart det riktigt kul på KB och jag, fick även sjyssta meddelande från A som jag inte sett på 1 år typ, men som jag defenitivt ska träffa snart.. Sen några från D, fick härligt Hultfreds känsla av dem. Galet att ett medelande kan göra en så glad. Sen så gjorde jag nått jag inte borde ha gjort, jag ringde F, har inte pratat med honom på jag vet inte hur längre. Men det kändes bra att prata med honom, skönt om vi kan vara vänner igen..

Nu ska jag sova lite till sen förhoppningsvis ta mig ner till gymmet och springa lite..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0