Gossip Girl

Idag är det onsdag vilket betyder, Gossip Girl tjejkväll i Köpenhamn.. Och Gossip Girl för er som inte är helt inte i det så missar ni något stort, jag är helt fast i serien. Och vill helst se alla avsnitt på en gång, men även jag får vänta en vecka i taget! Så vi har lagat lasagne, och dansk drömkage aka drömkaka:) Sen vart ute på lång promenad, och nu är jag helt matt och ska bara fixa mina naglar och sova.. Men en soft dag, imorn ska jag och Annie ordna upp på lagret och fixa goodiebags som vi ska ha på kulturnatten..
10 october, ses där:)

LOVE


Kommentarer
Postat av: my

i miss my babe! tittade pa en massa gamla foto igar o satan vad jag saknar vara galenskaper!! haha fan vad fett vi kommer att ha i NYC!!!!!!! laaaaangtar!!!!

btw, thanks fou your support concerning B. haha i needed that!!!!!=)

LOVE

2008-09-25 @ 22:51:12
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0