You have everything to lose, but nothing that wasn´t lost all ready..

Dee to Yas
I don't have anything to lose..

Yas to Dee
Yes you do, you have everything to lose, but nothing that wasn't  lost all ready!

Måste säga att det nog är mitt bästa citat någonsin, jag känner att detta kommer hamna i historieböckerna..
Helgen har vart nice och avslappnande, ingen alkohol inte ens en sip av det. Men visst har jag haft det bra endå..  Dock har det krävts en stor skopa med viljekraft för att inte gå ut, hande bildligt talat en ölburk under näsan.. Tack Frank!!

Idag har jag vart i Köpenhamn och käkat brunch på Zirup ett ställe som man bör besöka om man är i Köpenhamn.. Jag älskar det och personalen är jätte söta..

Fått mail av My som berättade om hennes grymma helg.. Jag trånar mer och mer till New York, tänk vad underbart om det hade vart imorn jag skulle flytta dit!  Men jag jobbar på det snart så, då jävlar.. Imorn kommer Nea hit, och hon stannar i trakterna i 1 vecka:))

Nu ska jag sova, jobba imorn..

LOVE

Kommentarer
Postat av: my

jag laaaangtar till att vi flyttar!!!!!!!!!!!!! jag har edan borjat att rakna ner!! haha fy fan vad vi ska ha dt nice!!!!!!!LOVE YOU!!!

2008-10-21 @ 18:53:42
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0