we got a winner!!

Och så har vi en vinnare! Idag så fick jag och Jojo reda på att vi fick lägenheten som vi var och kollade på igår kväll. Lägenheten är en stor 7:a. Ska även sägas att Jojo gick fel på vägen ut för hon hittade inte. I vilket fall som helst så är den väldigt stor och högt i tak. Allt är helt enkelt väldigt bra=)) Den ligger mitt i stan, och vi har tom ett buss stopp precis utanför! Jag är barnsligt lycklig för tillfället och trots min motivation för att inte dricka i helgen så blir jag tvungen.. Detta måste firas plus att Lotta (Zandras och Jojo´s polare) så vi måste visa henne Malmö.

Sen så måste jag också komma på vad jag ska ha för kostym till Halloween. Något förslag?
Stella och dem har hyrt Budda så det blir nog riktigt riktigt bra=))

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir de film med John..

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0