Utkast: Manic weekend. ...

Manic weekend. I går skrev jag och Jojo på kontraktet för den nya lägenheten. Så nu är verkligen allt fixat och klart och om 2 veckor så flyttar vi in. Känns helt galet att jag ska flytta, speciellt ifrån John. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom. Han är min vingman:) Kommer sakna honom väldigt mycket, dock flyttar jag inte till Kina utan bara 10 minuter bort så han har ju absolut ingen ursäkt att inte besöka mig. Igår så hade vi även fest här, jag hade kirrat taco´s och vin sen så var kvällen gjord. Jätte kul att alla tjejor var här och sen kom även O och två av hans vänner. Jag som har haft ett stort dilema över detta, insåg att utan alkohol så kan jag nog inte klara denna situation. Några vin glas senare så fick jag för mig att det vore bättre att undvika honom än att prata med honom:S Och jag vet inte vart jag fick denna idée ifrån men plötsligt var den där och även hans kompis som är väldigt trevlig. Detta spårade ju självklart ut i att jag bara satt och pratade med N och att folk trodde att jag och han hade nått. Vilket inte var fallet någonstans, men enligt honom om han varit singel så hade vi haft det.. Hmm nja tveksamt, dock var ju jag rätt så tipsy, och som alltid väldigt flörtig utan att själv veta om det. Så det sätter mig ju i väldigt jobbiga situationer. Som igår, det enda jag ville göra var att hänga med O men jag vågade. Och när vi väl tog tag och började snacka så kändes det jätte bra och han är så otroligt gullig. Och som han sa att han tycker om mig precis som jag är;) Vi får väl se vad N har sagt idag om vad som hände igår, minns bara att han ringde ett par gånger och ville ha mitt nummer.. jeje, vi får se en dag i taget. Så denna dag har vi kommit fram till att käka MC på söndagar är klockrent, O är otroligt mysig på morgonen. Och Jojo måste lära sig att inte falla tillbaka i ett dåligt mönster. Imorgon kommer Z förbi mig efter jobbet, så ska vi chilla. Ska bli riktigt nice!! Have fun! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0