moving day

Idag är dagen D. Dagen som jag ska flytta ut ur mitt lilla rum på Kungsgatan. Dagen då jag ska lämna John, och jag har seperations ångest! Hur löjligt det än låter så känns det helt bananas att jag ska flytta ifrån John, att jag ska flytta till en grymt fin, ny lägenhet är riktigt nice. Men det hela hade vart bättre om John också hade flyttat med. Jag får väl nöja mig med att ha honom på avstånd, han lär ju komma på besök ibland med.

Igår kom Sandrah och M förbi och bokade resa till Thailand på söndag! Ingen väntan här inte, och jo jag är avensjuk! Hade det inte varit för att jag skulle flytta och fixa massor där så hade jag nog lätt joinat dem. Men nu har jag inte tid, massor att göra på jobbet samt spara ihop pengar till New York. Nästa helg kommer My hit och då ska börja planera New York!! Sen så ska vi även gå på födelsedags maskerad på lördagen på Budda!

Nu ska jag försöka bli frisk i helgen och få flytta alla mina saker. Och mitt nya löfte är att när jag kommer hem från New York ska jag inte flytta mer, är så trött på att leva i en flyttlåda så snart får det vara nog..

Nu ska jag ta en dusch och sen fortsätta mitt packande.

LOVE

Kommentarer
Postat av: my

tro mig jag förstår att du inte pallar att bo i lådpr..jag har endast gjort det i en veckamenjag håller påatt gå under...

ja, nästa helg kommer jag!! satan vad dt ska planeras!!;)

Lycka till med allt idag!!

LOVE

2008-10-31 @ 10:59:12
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0