Chill

Gårdagen var jätte trevlig, kollade på film och bara chillade med O.. Riktigt mysigt.. Dock var jag väl si så där pigg när jag vaknade efter att ha sovit 4 timmar. Att behöva jobba 10 timmar, var inte så lockande med jag tog mig i kragen och drog mig mer eller mindre upp ur sängen.

Väl på tåget så kändes det faktidst lite bättre, har börjat att ta tåget till Nørreport vilket gör att jag slipper byta till metron utan åker hela vägen. Dock måste jag gå längre till butiken men det är just nu helt klart värt det, att få sova på tåget i 45 minuter är underbart. På jobbet har jag bara gjort nyttiga saker. Jag och Tommy har suttit och klippt och slått sönder saker hela dagen. Vart en nice dag trots allt, idag kan jag faktidst känna igen att jag är sugen på att jobba. Hamnade lite i en svacka där ett tag men nu är jag påväg upp igen:) 

Ikväll blir det som sagt lugnt har suttit och chillat med Jojo och John och nu vill jag bara lägga mig och kolla på lite serier och slappa..

Imorn tittar Zandra förbi och vi ska ut på stan och bara kosa oss..



Denna låten hittade jag på en av mina vänners blogg och fastnade helt för den.. Check it out!!
http://www.youtube.com/watch?v=RDZdREkiAdQ&feature=related

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0