The Dirt!

Torsdagen åkte jag och mamma ut till mormor och morfar. Kändes som om det var en evighet sedan jag var där sist. Låter säkert sjukt och säga det men det är helt underbart att komma dit ut, blir alldeles lugn och hela världens bekymmer lyfts helt plötsligt från mina axlar.


Framåt eftermiddagen skulle mamma in och jobba så jag passade på att träffa min moster. Jag har inte träffat henne sedan hon och mamma var nere och besökte mig i Malmö (3 månader sedan) så det var jätte kul och träffa henne igen. Vi tog oss en tur ut på stan (där av de vackra hattarna nedan=) handlade middag och efterrätt. Blev lasagne och kladdkaka, mums. Richard kom hem senare på kvällen. Så vi satt alla och åt kladdkaka och pratade, och diskuterade även en ny bok som han har köpt Mötley Crüe - The Dirt. Den handlar om bandet och dess medlemmar genom åren. Boken ska vad jag har hört vara riktigt bra och väldigt rå.

Mötley Crüe - det band vars medlemmar dricker mest, slåss mest, har mest sex och är mest arroganta i världen. De har ägnat en hel karriär åt att leva så extremt som möjligt. Tommy Lee gifte sig med två internationella sexsymboler; Vince Neil dödade en man och förlorade sin dotter i cancer; Nikki Sixx tog en överdos, återuppstod från de döda, och tog ännu en överdos dagen efter; Mick Mars sköt en kvinna och försökte hänga sin egen bror. Och det är bara början...

Detta är ju uppenbarligen inte helt klara människor men samtidigt har jag sett folk tatuera in KUK i pannan på fyllan med så man vet ju aldrig (som tur var det en henna tatuering, som han fick stå och skrubba bort dan efter=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0