SEB suger!

Jag vet inte om jag med ord kan beskriva min avsky till danska SEB. Vet inte om det är för att de tar över 400 kr för att föra över pengar mellan mitt danska och svenska konto. Jag tjänar isånna fall mer av att ta ut alla pengar på en svensk bankomat  och sätta in dem på mitt svenska konto direkt än att låta SEB göra en överförelse själva?! Stupied!!
Så nu har jag för andra gången fått min kära netbank och för andra gången så låser den sig, och vägrar bestämt släpp in mig på mitt konto över nätet. Istället så sitter jag och knapprar in mitt lösenord 4 gånger som jag förövrigt vet är helt rätt för jag har faktidst skrivit upp det. Men denna sida vägrar erkänna att det är rätt och istället så spärrar de kontot. Hade jag inte vart för trött så hade jag ringt, eller förresten så har de bara öppet mellan 9-16 så det är nog rätt kört.

Förutom mitt misslyckade försök  att kolla mitt danska konto så har dan vart helt OK. Fick leverans på 11 pallar, vilket är otroligt många lådor! Så jag har mest stått och tagat kläder och bärt lådor högt och lågt. Sen till den stora grejen jag har lekt plumber. Oh yes, you heard me right. Det var stopp i det ena hanfatet och jag och Annie fick ta tag i det och löste det, men det är ABSOLUT inget yrke jag tänker ta upp. Alldelles för äckligt och slemmigt o saker.. Men jag var ritkigt handy:)

Igår var jag på bio med O, vi såg Max Payne. Den var väl underhållande men inte så mycket mer än så. Troligtvis var jag nog inte riktigt målgruppen för den filmen varken jag eller O.. Jag har vart på bio på många ställen men i Malmö på en actionrulle så suger det hårt. Vissa är verkligen dåligt uppfostrade, de borde skämmas!

Nu ska jag kolla på förra veckans avsnitt av Grey's och käka Ben & Jerry´s.. Sen så antar jag att jag blir tvungen till att börja packa eftersom, det uppenbarligen inte finns någon som gör det åt mig..

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0