Ingen fyllecell för mig..

Vaknade på lördagen och det kändes som om jag hade supit i flera år, och mitt sug på att åka in och festa med Sandra och de andra på kvällen existerade inte. Men jag tog mig i kragen och duschade och tog mig ut till Torp och åkte därefter ut till Sandra. Vet inte när det hände men plötsligen, troligen efter att jag och Sandra hade kollat på en film som hennes pojkvän hade klippt ihop från min första resa till New York. Så var jag plötsligt helt sugen på att festa igen. Filmen visade ju hur underbart kul jag och Sandra har det så fort vi får lite alkohol i oss! Var nog länge sedan jag skrattade så mycket. Det roligaste var scenerna från Hostel som vi bodde på, vi sitter och dricker samtidigt som det sitter en lite kines kvinna som Sandra senare talade väldigt varmt om (NOT). Som sagt så dricker vi som sjömän och de kommer in två andra tjejer som också ska ut men som inte riktigt är på våran nivå alkoholmässigt, detta måste vi ju självklart ordna men det ända som händer är att jag och Sandra dricker ännu mer! Ska inte avslöja hur kvällen slutar men det är ett minnesvärt slut kan jag lova!

Sen drog jag och Sandra in till Lindas B-day party, där de firades, dracks och sjöngs:) Vi hade väldigt trevligt, tveksamt dock om Lindas grannar njöt lika mycket. Efter nån timme där så drog jag med Jasse och träffade våra "norske gutter" vilket var jätte kul, där blev det massa jäger och sen var jag klappad och klar och O2 nästa!

Där inne var det en massa folk jätte kul att se alla, kändes konstigt att plötslit känna alla på klubben, det har inte hänt på ett par månader.. Roligt var det i vilket fall som helst och det hände många roliga saker..

Över det hela så var det en helt underbar helg och jag njöt verkligen av att få vara hemma och träffa alla.. Och trots mitt motstånd till att flytta tillbaka dit så tror jag nog att nån gång så kanske jag faktidst gör det.. Vem vet?! Men nu har jag siktet inställt på New York och det är mitt nästa mål!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0