I got skills...

Jag är ute i så god tid nu att det nästan är skrämmande. Jag som i vanliga fall lever mitt liv i full stress och bara hoppar från det ena till det andra projektet, har faktidst kommit till att börja planera. Tro det eller ej, men jag har kommit till att börja fundera på vad jag inom de närmsta 5 åren vill göra osv.. Dock finns det miljontals saker som låter intressanta som jag skulle vilja studera eller arbeta med.

Jag, John och Jojo satt hemma en kväll och John fixade min data då vi kom att börja prata om olika utbildningar. Jojo och John är väl ungefär lika förvirrade som jag när det gäller vad man ska studera. Så vi började kolla på KY-utbildningar eftersom Jojo inte vill plugga så länge och ha praktik 1/3 del av utbilningen lät lockande. De hela slutade med att jag hittade en kanske utbildning till mig själv eller i alla fall någonting som jag inte tidigare funderat på,  INKÖPARE!

Låter som en intressant utbildning och nu har vi haft några av våra inköpare från Head Office på jobbet och deras jobb verkar kul så jag ska helt klart kolla upp detta lite mer.

PS: om det är nån som ser reklamen för den nya Bond filmen och i slutet undrar vad NOV 7 betyder så kan jag berätta att det betyder 7 november =))

LOVE

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha du skojar! Jag söker inköparutbildningar i England i detta nu =) Great minds think alike ;)

Och fan att han är britt, det gör honom om möjligt ännu hetare!!

2008-10-29 @ 22:19:06
URL: http://swanmountain.blogg.se/
Postat av: my

i'm so proud of you baby!!

2008-10-31 @ 10:57:56
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0