Halsfluss?!

Att vara tillbaka på jobbet var många känslor på samma gång, rätt skönt, samtidigt som jag efter att ha stressat ner i helgen plötsligt blivit sjuk.. Min hals känns som jag har svalt en melon och jag går runt i mitt febriga tillstånd hela tiden.. Så idag gick jag faktidst hem lite tidigare från jobbet, tanken på att stanna kvar där och jobba de sista 1:45 var mer än vad jag orkade med.. Mitt huvud höll på att sprängas och jag ville bara hem och ligga ner och äta nått som inte gjorde helt fullständigt ont i halsen ( Ben&Jerry´s)

Men i min fina sits som jag just nu är i så måste jag ju också hitta någonstans och bo. Och idag hade vi en visning som vi skulle gå på. Lägenheten var enorm!! Helt läskigt stor, Jojo gick till och med fel när hon skulle gå ut. Men det ligger jätte centralt och är jätte fin, så nu får vi bara hoppas att mannen gillar oss lika mycket som vi gillar hans lägenhet=)) Imorgon får vi säkerligen veta svaret!!

Nu måste jag sova, så att jag kan bli frisk och kry tills på helgen..

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0