Gossip Girl

Vet nog inte vart det skvallras mest eller vart det är mest intriger i Gossip Girl eller på jobbet.. High school drama!!
Måste bara säga att dagens Gossip Girl hade en riktig tvist som man inte trodde skulle komma, samt idag så var det en oväntad tvist där med. Tror vissa ska passa sig så de inte biter sig själva i baken.. Så länge allt är fair så tycker jag det är lungt men uppenbarligen är det inte alla som delar den ideologien..

What ever, imorn ska jag börja packa inför flytten, och på fredag åker jag hem.

Have fun, och se nya Gossip Girl

XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ahh!! Precis fått säsong 1 på DVD jag är såå jävla hooked =) Jag visste inte var kärlek var förrän nu haha! Puss

2008-10-25 @ 18:50:32
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0