Little miss trouble

Måndag dagen som brukar vara alldeles helig för mig, men som jag idag var tvungen att jobba på. Hela dan har jag burit och kånkat på brädor, hyllor, bord samt fått målarfärg och spån på platser som inte ens sanden når på solsemestern. Jag har slitigt, och nu ligger jag med träningsvärk, riktigt pinsamt.
Jag och T har flyttat saker från ett rum till hans nya display rum. Och det har verkligen tagit hela dagen, och lite där till. Men imorgon kommer England och då måste det se någorlunda bra ut, dock tror jag inte det är tillräckligt bra, det är nämligen sällan det. 9 pallar är förövrigt vad jag har och leka med imorgon..

På eftermiddagen ska jag träffa Zandra, funfunfun..

Här kommer lite blandade bilder:)


Detta är en av de bilderna som sitter nere på mitt lager, vi har A-K att tacka för denna:)
Sandra påvägen in till Lindas party I goo crazy Lindas 20 års gift! haha Charlotte på jobbet Förra helgens vilda kväll:) Från min och Dee´s brunch igår Fabbe och jag i somras Sandra i sommras Tjejgänget i Gbg 
Mitt emellan de norske gutterne:) funfunfun En av de bästa bilderna någonsin..  :) Little miss trouble 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0