Fiered

People is getting fiered, not me though at least not now..
Ska upp kl 5 imorgon och iväg till jobbet, jobba sen ska jag möta upp My på flygplatsen vid 4 tiden.. Funfunfun..
Tillbaka till Malmö, packa och Lund och åka med Zandra till Uddevalla..
Träffa Richard i Uddevalla..
Det är dessa dagar som jag undrar varför dygnet BARA har 24 timmar?!
Uppenbarligen så fungerar det inte...

Nu ska jag försöka få ordning på min netbank, vilket jag har försökt i ett par timmar hoppas fortfarnade på ett under eller ialla fall att John snart kommer hem.

Imorgon kommer högsta chefen för Europa och den högsta på creative i världen som även vart med sen starten av UO.
Isn't lovely!!

Dagens

Jana med en blick som skulle kunna döda:
- Jag blir så frusterad!!
Yas: VA?!
Jana: Ramarna de gör mig galen varför finns det så många av dem?!!

LOVE


Kommentarer
Postat av: my

vi ses imorrn babe!!! i'm so happy that you're gonan be there!!=) Love you!

2008-10-23 @ 23:51:35
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0