Freaky Friday

Så imorse ringer D mig och har panik. Hon har inte hört något från K. Vilket är lite konsigt med tanke på att han ska komma hit imorgon. Så vi har ett lite kris talk och börjar fundera på vad för olika alternativ över varför han inte har hört av sig. Så när hon sen ringer honom så kan hon inte komma fram på telefonen, vilket gör oss ännu mer förvirrade. Jag har ett pepptalk med henne eftersom denna man är så sjukt kär i henne så att tvivla på att han inte skulle komma imorgon är bara löjligt.

När han sen ringer henne så får vi höra den galnaste historian ever. K har vart i Kanda och jobbat, så när han sitter på planet och väntar på att det ska lyfta så händer det ingenting. Efter 40 minuter så ser han hur en massa polisbilar börjar omringa planet. Sen så kommer mer eller mindre SWAT styrkan in och tar tag i en man. Denna man visade sig vara en terrorist. Så tanken på vad som skulle kunnat hända om de inte hade fått tag på killen är verkligen skrämande.  

Men allt är bra och K är påväg och imorgon kommer han. Jag är så glad för D&K, och jag väntar bara på min brudtärnekläning.

LOVE, LAUGH, LIVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0