Moving update no 1

Jag älskar min nya lägenhet!!!!
Nu var det färdig flyttat, har fått in alla mina saker. Visserligen ligger det mesta i en ända röra, men jag jobbar på det.
Idag var jag runt på stan och köpte ett par nya vantar för Malmö har gått och blivit kyligt! Nu fattas bara min pälsmössa:)
Med tanke på utgången ikväll så kände jag att jag var tvungen att köpa en ny kläning och till den blev det en päls väst.

Sen tog jag och Zandra turen om IKEA för lite hederlig shopping. Slutade med några kassar och många ljus som kan lysa upp vintermörkret.


Utan Zandra så hade ja nog aldrig klarat mig!


IKEA we do love!!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill gärna se bilder från lägenheten också!

2008-11-01 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0