Sweet Sunday

Igår kom My förbi och vi körde en riktig American night, dvs junkfood och Sex and the city maraton och självklart Ben & Jerry´s. Zandra kom också och joinade mig, My och Erling?! Vars lördagsnöje också var att kolla på SATC med oss.. Hmm...

Idag lite innan 7 gick jag och Zandra morgonpromenad för vi kunde inte sova så vi försökte vara lite hurtiga istället vilket funkade fint. Vi fick 1 timmes promenad sen var jag helt slut och somnade som ett litet barn igen.
Vaknade och jag och My gick till Sorl för söndags brunchen och satt och finslipade på våra CV:n, kollade biljetter till New York osv.  Jojo joinde oss och vi satt alla och snackade och bara chilla..

Nice söndag, nu är jag dock helt färdig.. Min energi är helt bortblåst och jag jobbar på att bli frisk tills imorgon.
Wish me luck!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ahh!! När åker du till NY? =) puss

2008-11-24 @ 14:46:01
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0