Sweet Sunday!

Min första söndag på ett par helger som jag vaknar upp med huvudvärk, magont och allmänt groggy. Alla dessa saker är självklara tecken på att jag är otroligt bakfull. Igår kväll så var det avskedsparty för Sandrah och Mehemt som i detta nu är påväg till Thailand sen vidare till Australien där de ska bosätta sig. Så vi förfestade som jag och Sandrah alltid gör med skumpa!! 30 minuter senare var jag på lyret och agerade som Dj resten av kvällen till de andras stora nöje:)

Kvällen fortsatte på Slagthuset där vi dansade natten lång eller i alla fall fram till 4 tiden sen så kändes det som att det var dax att ta sig hem. Förresten så stötte jag på M där inne och han var hans min när han såg mig är värd miljoner. Trevligt om vi kan vara vänner men frågan är om han kan vara det, tror knappast det, han är knäckt för att jag iggat honom.. I know he wants a piece of me but that´s not gonna happend EVER!! I vart fall så jublade  jag över att jag nu endast bor 10 minuter där ifrån och det är om man går sakta. Jag sa hejdå till alla och fortsatte hem och fick lagt huvudet på kudden (min nya investering) och somnade på två röda. Vaknade imorse och såg att jag fått ett nytt medelande av A där han skrev: Det var jätte trevligt och träffa dig du är såå gullig. Det är vad jag kallar en bra start på dagen!

Målet denna veckan är att hitta en nått som jag kan ha på mig på lördag fortfarande helt vilsen när det gäller de..

Nu är klockan snart sju och jag tror jag behöver sova, var vaken alldelles för länge igår.

Jasse, Linnéa och Sandra på Slagt
Denna bilden är stört skön, my girls. Det bästa är killarna till högers miner love it!!

LOVE


Kommentarer
Postat av: Michaela

asså fy fan va kul ni måste ha haft!!!!!!!! So fucking unfear!!!!!:p Vi får ta och styra upp nått snart ass.. vänta, hur många ggr har ja inte sagt de!!!:D Men tänkte faktiskt ta de lugnt fre. lr lör., va e dina planer?? Tror vi ska köra myskväll hemma hos ewa om du har lust o joina... måste komma in o kolla nya lyan me daaaaaaaa!!!!

Fetpuss!!

2008-11-03 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0