Stressad? moi?!?!?!?!

A frågade mig idag om jag var stressad, jag svarade nej?! Att ens tänka sig att jag kan vara stressad.. nejdå, andra människor blir stressade men inte jag.. Varför som hon undrade: Jo det är så att på 2 veckor har vi fått nästan 30 pallar med kläder, house och annat smått och gått, samtidigt som jag håller på att bygga om lagret, och jobba med pappersarbete. Sen ska vi inte glömma min förvirrade min som jag utstrålade när Dee  ville jag skulle jobba på event kvällen! Och vad svarade jag: Absolutly, no problem. Från 8 - 23 det blir bara bättre och bättre. Allt detta ska jag själv klämma in på 37½ timmes arbetsvecka, men igår fick jag min välförtjänta hjälp i form av Display Dee, vi byggdes hyllor som aldrig förr. Och idag har jag haft Trine springandes runt som en iller i det minsta lagret på Pilesträdet. 

Men det är lugnt jag är faktidst inte så stressad längtar mest bara till min julledighet då jag bara ska chilla och inte göra nått vettigt.

Imorgon kommer My hit och vi ska göra sista finishen på våra CV:n, och planera NY lite mer.
Fredag kommer Vire med familj till Köpenhamn så de blir en kaffe eller 10 den eftermiddagen, It´s crazy bananas!!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0