Sopstationen

Idag vart jag uppe med tuppen eller i alla fall runt 10 tiden. Eftersom jag denna helg är rätt så krasslig och bara ligger och väntar på att bli frisk igen så blir det ingen utgång för min del.
Jag och Jojo hade planerat utgång igår, Babel men jag fixade inte det. Min förkylning är hemsk, fast visserligen kanske alkoholen hade hjälpt. Den hade ju i vart fall dödat några bakterier.

Trots att jag var sjuk, så hade jag lovat Jojo att bjuda henne på födelsedags brunch. Så där rök mina sista att spara pengar denna månaden. Därefter promemerade vi bort till min gamla lägenhet som, nu ser ut som ett bombnedslag. John hade dock gjort om sitt rum fint, men resten såg ut som ett hop plock av saker som inte passade in någonstans.

Sen en sväng till Systemet där Jojo förklarade för en man att ikväll skulle det supas.
Hem och lämna alla saker, och vidare till Sopstationen, vilket är en vintage butik med allt som man kan tänkas behöva.
Jag var ute efter en byrå eller skåp till rummet som jag också hittade. Ett gammeldags sådant med massa fina detaljer. Jag älskar det redan. Så nästa måndag kommer det leveras hem till mig. Hittade även ett par pumps för 30 kr. Det är vad jag kallar kap=)

Nu ska jag sova lite och försöka överleva helgen.

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0