Oresonlig!

Oresonlig, jo det kanske jag är. Jag är i alla fall otroligt vresig när jag sätter den sidan till. Jag och Jojo har tjafsat över en sak och jag tycker på ett sätt och hon på ett annat. Hon vet att om hon gör som hon vill göra så blir jag förbannad och gör hon inte på de visset blir L förbannad. Jag förstår hennes dilema, och jag har till och med kommit fram till en mellanväg som hon inte riktigt godtog. Hon fortsatte tjata utan försöka komma på en mellanväg.Efter det orkade jag inte mer voch sa: gör som du vill jag orkar inte bråka om de hela.
Idag får jag ett medelande där hon skriver att hon och L ska göra en sak och om jag tycker det är OK.

Hon vet att jag inte tycker det är OK men gör det i alla fall och försöker lätta sitt samvete genom att skriva OK. Och om jag skulle säga nej så blir jag boven och säger jag ja, så blir jag boven om nått går snett..
Hon vet att jag inte tycker det är OK men jag låter ändå valet vara upp till henne. Hon väljer men hon får också ta konsekvenserna.

Varför blir jag the bad guy?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0