Not a working day for me..

Igår hade jag absolut tänkt att gå upp och jobba idag på morgonen. Men sen så vaknade jag och insåg att jag faktidst är ledig på måndagar och att det då betyder att jag inte behöver gå upp och jobba. Jag tror jag har tagit mitt jobb lite för seriöst de senaste veckorna och åkt in och jobbat även om jag var ledig. Dock har jag känt mig super stressad för det är så mycket som jag behöver ordna och fixa så jag blir helt tokig.. Men nu ska jag ta det lungt hela dan och träffa Zandra eftermiddag leta lite kläder till helgen och bara chilla.. Sen så går funderingarna om jag ska klippa mig eller inte?!
Såg att det fanns en frisör precis mitt emot mig så frågan är om jag ska springa dit och kolla. Eller om jag istället ska bort till gymmet och fixa ett kort.. Många val...

Återkommer med vad som händer..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0