New week new hair colour..

kanske inte varje vecka men den senaste tiden har jag haft ångest över mitt hår. Försökte boka frisör tid men med att arbetsschema som mitt så är det mer en omöjlighet än möjlighet. Funderar till och med på att kanske klippa mig i köpenhamn men rädslan för de ska missta "topparna" för snaggad är förstor. Fast med en tolk kanske jag hade klarat mig ska nog ta upp detta med Dee.

Igår hjälpte My mig i alla fall att färga det, och resultatet blev en mycket mörkare kastanjebrun ton. Och jag gillar det!

Imorgon kommer England på besök och det är massor som ska göras innan dess vilket betyder att jag måste upp kl 5 imorgon. Ruskigt tidigt men helt klart värt det för att slippa Lori´s anklagande blick som jag säkerligen kommer få i alla fall men det skulle lätt varit värre om jag inte hade jobbat över idag och imorgon.

Började läsa Dirt idag och jag är redan fast!! I love that book.. Så nu ska jag läsa vidare..

LOVE

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du inte har läst Jenna Jamesons bok "Att älska som en porrstjärna" eller James Freys bok "Tusen små bitar" så rekomenderar jag dom varmt :D

Om du nu har tid!

Kramar

2008-11-10 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0