Housewarming

Housewarmingen var helt klockren, riktigt nice. Festade i lägenheten hela kvällen tills jag insåg att var färdig, jag hade fått my shared part. Så jag satte mig på tåget hem, missen i min planering var att eftersom vi hade druckigt i 9 timmar så blev jag bara mer tipsy för varje station. Så väl framme i Malmö hittade jag första bästa avskärmade ställe (vägen vid stationen) och kräktes. En man kom då förbi och frågade om jag var OK, jag mumlade något ja till svar.. Är det verkligen säkert? undrade han.. Nej! Så då följde han mig hem till dörren och var hur trevlig som helst. Jag tror jag är helt avromantikserad, jag är glad för att en random kille, var trevlig och inte våldtog mig ute på gatan. När jag har berättat detta för mina vänner så har de varit lika chockade som jag. Så är vi dagens kvinnor, helt förstörda av allt våld som dagligen sker mot oss så att när en kille är trevlig så blir vi så chockade att vi nästa tappar andningen.
Det är vad jag skulle kalla skrämande!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0