Event night!

Allt som tillhör min mobiltelefon måste antingen vara ur funktion eller bara borta. Sprang precis runt i hela rummet plus min garderob (den går att gå in i) utan att finna mina hörlurar, nu när jag tänker på de så undra vart min telefon är med.
Kollade precis ett avsnitt eller några minuter på Laguna Beach, jo jag vet det suger.
Nu ska jag iväg till gymmet och träna bort min frustation över mina saker.

Wish me luck..

Förresten har ni vägarna förbi Köpenhamn imorgon så kan jag rekomendera er att titta förbi Urban Outfitters, 20 % off imorgon och endast imorgon. Riktigt mycket snygga saker som har kommit in i butiken nu, helt klart ett grymt julklapps tips=)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du är för skön asså! =) Grymt, jag kommer och hälsar på dig i NY bara så att du vet, du får komma och hälsa på mig i England! Pussar!

2008-11-27 @ 18:41:48
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0