Display Yas

Idag har jag varit Display , eftersom Tommy var sjuk idag. Och saker behövdes byggas samman och bli klara och när ingen annan gör det så är det lika bra att ordna med själv. Kände mig riktigt handy med borrmaskinen i ena handen och en förvirrad hjärna i den andra. Hur gör man egentligen för att byta borr?!

Allt löste sig och jag börjar få byggt om nere på mitt lager. Imorgon är det tisdag vilket betyder leveranse vilket är lika med totalt kaos!!!

Dock är det lite mindre kaos än i lördags. Drama på jobbet, självklart hade nog inte varit en måndag utan det! Gotta love Urban!
Förresten så är den stora frågan vad som hände med T eller rättare vem som lyckades. Det är ju en tight fight om honom på jobbet. Och jo han är allt ett kap! Erbjöd mig sin soffa med frukost på söndagen lagat av Kim aka master chief. Och mitt svar på detta.. Jag ska hem! Nästa gång kankse jag ska vara glad och tacksam för hjälpen och erbjudanet. Och framförallt för Dee´s som höll mitt hår undan från mig själv.. You never get too old tro throw up outside a club, thank God for good friends=))

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0