Counting down the days(months) to NY

Jag och My har äntligen tagit tag och börjat planera våran flytt tillbaka till New York! Våran tidsram har dock ändrats en del, men det viktigaste är att vi faktidst tillslut kommer dit, vilket vi absolut kommer till att göra!
Vi käkade brunch på Sorl vid Davidshall torg och kollade upp olika visum och alternativ för att få vistas i landet. 
Vi gick hem kollade på olika lägenheter, färgade mitt hår, som nu mera har en mörkare ton med inslag av rött.

Lördagen var party dagen. Stella hade maskerad på Budda så vi var där. Jag utklädd till Alex i Flashdance, My var Prima Ballerina och Zandra hade lyckats grymt bra med hennes kattdräkt!
Dansade oss svettiga, tills vi kände att det var dax och gå till Donkan. Jag kan lova att vi utgjorde en väldigt uppskattad trio när vi gick runt på Malmö´s gator mitt i natten!

Här kommer lite bilder som ni kan njuta av:)

Skål och välkommna:D
Hörde jag skål!!

 Me and Zäta Prima ballerina and Kitty Cat       mitt fönster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0