Äntligen fredag

Event kvällen var nice, jag hoppade att springa runt i butiken utan höll mig mest nere på lagret och gottade mig med att städa och organisera House area. Låter säkert som ett toppen jobb men tro mig det suger, det är tungt jobbigt och allmänt tråkigt. I vilket fall som helst så har jag börjat få lite ordning där och det börjar sakta men säkert se ut som ett lager igen. Men sent hem igår betyder fortfarande upp tidigt idag vilket min kropp ogärna ville.

Körde på en x-tra stark kaffe men inte ens det kunde få mig att vakna till liv utan jag halv sov hela vägen till Nörreport.
Lika vilt förvirrad springer jag runt de första timmarna i butiken utan att egentligen gör någon nytta. Tog några kort och skickade lite mail men hoppades mest på att klockan skulle vara halv fyra och jag sittandes på tåget hem.
Dagen gick inte så fort och när klockan slog fyra hade jag en del mail att ta tag i och ordna upp innan jag kunde gå hem.

Men tåget var ialla fall i tid och jag har hunnit handla mat och ätit och nu ska jag ta ett power nap och sen sticka till A-K, Henrik och Kristian på Housewarnming. Och jag är excited! Jag ska bli full och nu kan jag inte missa tåget eller tappa bort mig för de bor precis bredvid hovudbanegården. Tror det kan bli riktigt riktigt bra ikväll:)

Sleep tight my dear!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0