Sicko!

Satt o började skriva i lördags på ett inlägg men nu är det så stor skillnad på allt som har hänt sen i lördags. Fredagen så var jag och Malin på Paddingtons och fikade helt underbart med kaffe och tjejsnack, svårslaget! Sen så hängde jag med Richard och käka middags hos han och sen så var det fest hos Jonas. Från Jonas drog vi vidare till Skogslyckan och var på nån lägenhets fest där. Kände mig lite missplacerad där, men fanns trevliga dudes o snacka med där också. Men jag gick tidigt, skulle iväg o träffa Henrik en sväng, jätte trevligt.. helt galet att vi inte har sett på så länge men det var jätte kul o träffas ialla fall! Lördagen så åkte jag ut till landet och hälsade på mormor och morfar.. Påvägen hem till Strömstad hoppasde jag av i Knäm och tittade inom Sandra och Melodifestivalen, jepp jag kollade på melodifestivalen och, ja rätt låt vann=))
Jag åkte partybuss från Sandra bokstavligt talat till min dörr, helt grymt, satt och asgarvade hela vägen hem.

Någongång där på kvällen började jag få hysteriskt ont i magen, och som de flesta redan vet har jag ju gallsten som ska opereras bort. Så jag slutade på akuten i std där de i all hast skickade vidare mig till uddevalla.. I vart fall så bestämde de sig för att operera mig på måndag. Så detta är varför jag har vart otroligt svår tillgänglig, jag har legat på sjukhuset i 4 dagar helt underbart att få komma hem och slippa alla gamla tanter som ligger där över allt. Tanten i mitt rum var grovt dement och jätte äcklig, spydde jag inte för att jag var illamånde så var det för att hon var så äcklig.. USCH!!
Jag ser förövrigt också ut som en gammal tant, plåster över hela magen och ligger mest i sängen och tycker synd om mig själv. För det är som sagt otroligt synd om mig=))
Nu är jag i vart fall hemma hos mamma ska väl stanna här och krya på mig inann jag åker upp till strömstad igen.. Men min telefon glömde jag där, så tyvärr är det helt omöjligt o få tag på mig. Men håll tillgågo, när jag blir frisk igen då jävlar!!

Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0