Parkeringsböter!

Parkeringsbot!
Av alla dagar man kan få en parkeringsböter, hur lyckas jag då få en på en söndag?! Jag trodde starkt att det inte fanns några lapplisor på söndagar, jag menar nån dag måste de ju ändå få vara lediga, gå i kyrkan, diska tvätta osv. Men dettqa stämde uppenbarligen inte! För ont anande kom jag ut på kvällingen och tittar förvånade på rutan och vad satt inte där om inte en parkeringsbot! Detta är även på ett ställe som inte ens är öppet på söndagar så varför skulle man då inte kunna få stå parkerad där? De vart tur att inte lapplisan var i närheten när jag insåg att det var en bot och inte nån reklam. Visserligen vet jag inte vad jag hade gjort om denne vart här men usch arg är jag i alla fall. Nu ska jag in i duschen o sen vidare ut i vimmlet. Have fun! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0