Läskigt!

Imorse var jag bara less på vädret o allt som hade med sverige o göra! Jag kunde mest drömma mig bort mot soligare kuster. Jag kunde se mig själv liggandes vid strand/poolkanten och bara njuta av värmen och av drinken som jag troligtvis skulle haft i min hand. Men så än en gång så kikade jag ut genom fönstret, och insåg att det är långt kvar tills sommaren är här. Och en resa till solen finns det just nu ingen tid för, solarium hade vart exemplariskt, men pga operationen så får jag inte lov. Men till helgen sa min mormor att det skulle bli sol och eftersom jag ska ner till Köpenhamn som ligger närmare ekvatorn så måste de ju nästan vara varmt o sol där=))
Nu är det bara 4 dagar kvar också, tiden bara rinner iväg. Skönt att jag samtidigt börjar bli bättre för varje dag som går och på fredag är det sista dagen som jag ska ta sprutorna!

Måste även visa denna bilden som jag hittade på Donnatella, och hon är ett bra exempel på att man inte kan köpa allt för pengar, stil?! Jag skulle vilja säga att hon ser ut som en blandning av en gam och trailertrash. Usch blir mörkrädd av att se henne, inte helt rätt kanske när man har ett modeimperium, eller?

360268-67www.hollywoodrag.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0