Lägenhet?!

Allt detta letande efter lägenhet gör mig helt matt! Varför ska det vara så svårt att hitta en lägenhet i Malmö, känns inte som mina krav är så stora heller, just nu innerfattar de mest en lägenhet/rum i Malmö. Jag kände hopplösheten komma detta var tills jag pratade med Micka och hon berättade att hon ska plugga i Lund till hösten, detta kunde ju inte bli så mycket bättre än så här.. Så nu ska jag ut på ännu mer lägenhetsjakt och bara hoppas att jag kan hitta en bunker eller nått som kan likna en lägenhet! Så om nån har nått tips, ge mig=))

Tillsvidare hittade jag lite random bilder från sälen osv.. Ska även sägas att på den bilden som jag ser nyktrast ut på är jag fullast! Nu ska jag tacka för mig och ge mig i kast med John, vi hade nått otalat igår..
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0