I'm from NY

Denna dag har varit helt galen, vet nog inte riktigt vart jag ska börja, eller frågan är om gårdagen någonsin slutade?! Kankse ska ta detf rån början. Jag och Sandra bestämmde att vi skulle in till Uddevalla och festa, närmare bestämmt på GG. Så först åkte vi till Torp och shoppade lite och kollade inredning till Sandras nya hus. Därefter tog vi oss hem till mig och började fixa oss och dricka lite lätt. När vi kände oss tillräcklligt glada drog vi vidare till en av Sandras gamla polare och satt där och festade. Det roliga var att en av hennes kompisar var min gamla granne som jag inte sett på säkert 15 år eller nått helt sjukt! Men vi hade jätte roligt och drog in till GG. Vi ägde dansgolvet, drack, hamnade i fight och bara skrattade åt allt. Kvällen var galet lyckad med massa folk som man inte träffat på år och dar.
När GG stängde så stod vi utanför och snackade med folk, och på nått sett så började vi lura två killar som känner min kusin att Sandra var från USA och att hon bara pratade engelska. hehe och Sandra bröt väldigt bra på engelska och svenska och spelade på rollen som amerikanare grymt bra. Det roliga var att sen drog grabbarna och träffade min kusin.
Jag sa: Cool tjej yasemin är kompis med hon från USA. och richard bra, va Sandra är från Tanum=)) hehe sjukt lättlurade killar! Idag har vi vart ute hos mormor och morfar och käkat och bara chill, nu skla vi tillbaka till strömstad och vidare ut i nattlivet!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0