CV, personligt brev osv..

Nu sitter jag i denna fällan igen och försöker slänga ihop en kort historia om hur intressant mitt liv är och hur mycket jag har gjort för världen under mina 20 år. Men det enda jag kan komma fram till när man ska fundera på varför man ska ha ett visst jobb är för att jag vill det, varför eller vad jag gör som skulle göra mig perfekt för det vet jag inte. Detta är anledningen till att jag skulle vart med på svenska lektionerna lite mer, då kanske jag skulle haft koll på detta. Just nu lyssnar jag mest på Nirvana och försöker komma på nått klyftigt, det enda som jag kan koncentrera mig på är att låten är extremt bra. Where did you sleep last night? Inspelningen är från Un-pluged in New York, vilket var en grym spelning!! Kanske dax och återgå till mitt CV skrivande.. Boring!!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0