Italian nights

Jag är kär  i Falsterbo, vilket underbart ställe, en lång vit strand som är som taget ur en film.
Eftersom jag inte mådde okej igår så låg jag i sängen fram tills Sandrah kom in och väckte mig vid ett tiden, skrattandes när jag förklarade varför jag inte var på jobbet. Så vi hade några timmar då vi försökte återhämta oss, sen så körde vi ut till IKEA och käkade pommes med kotlettrad o bea, mums. Sen körde vi ner cabbat till Falsterbo och mitt på motorvägen så öppnade himlen sig så det var ju bara att köra snabbare än regnet så vi inte blev blöta. Men 40 minuter senare så var det fint väder igen och vi tog en titt på Falsterbo Horse Show, och en promenad på stranden. Sen så satt vi hemma hos Sandrah morbror och några vänner till han. Jätte trevligt! Vi var väl därute fram tills åtta tiden då vi var tvugna att skyda oss in till Malmö för vi skulle hämta upp Malin vid Centralen. Påvägen in så körde vi fel och hamnade nånstans i Malmö där vi inte ville vara.. När vi kom hem var det redan full fest i lägenheten, så det var ju bara att ta vid där de hade startat.

Lite senare ankom även Zandra, JohannaX2 till vårat lilla tillhåll, mycket trevligt! Efter många om och men så bestämde vi tillslut att vi skulle gå till Folkets Park för att gå på en av de nya klubbarna som har öppnat där. Klockan var nu 1 och klubben stängde 3 så vi avancerade direkt till Salgt istället, dock innebär den sena timmen att Zandra med sällskap var tvungen att ta sig tillbaka till Lund, men henne återser jag redan på tisdag igen:)

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om Slagt, i fredags hade jag jätte kul men igår så funderade jag länge på att hugga av ena benet om jag bara fick komma där ifrån. Tillslut fick jag med mig Sandrah och John tillbaka så vi gick och handlade käk, och sen så mötte vi även upp M på vägen så han joinade vårat crew för kvällen.
Imorse vaknade jag upp till Falsterbo's strand i mitt rum och säng, det tackar vi för.
Vad vi nu har lärt oss av denna kväll är
* Låt aldrig John ta kort för det blir ALDRIG bra:P
* Bada inte mitt i natten när det är kallt ute och långt hem M:)
* Att Slagt en köttmarknad!


Nu ska jag nanna, lagret ska ju fixas imorn så de behöver all min energi..
Bilderna kommer imorn.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0