French kiss

På fredagen började jag göra om på lagret, ett projekt som är helt ovist om det någonsin kommer bli bra. Lagret är jätte litet och det ska få plats massa kläder där, och just nu är det en ända röra som måste vara fixad tills nästa vecka för då kommer cheferna och inköparna.
Jag fick sluta vid halv 4 då skyndade jag mig in på Magasin och köpte Champange och lite Rosé som jag och Sandrah skulle ha på kvällen. Så när jag sitter på metron så lägger jag påsen med drickan bredvid mig, så när metron stannar vid Lufthavnen så steg jag av skulle skyda mig till tåget då jag inser att min påse ligger kvar på metron så springer jag tillbaka och tar tag i påsen som en uteliggare precis försöker lägga väntarna på. Men när jag får tag i påsen så börjar metron precis röra på sig och åka tillbaka till Kongens Nytorv igen.. Lycka!!

Tillbaka i Svea så powernapar jag lite och kollade klart på Donnie Brasco, en riktig maffia film med Pacino och Depp i huvudrollerna. Vid nio tiden kom Sandrah hit och efter många om och men så hittade vi tillslut varandra, runt Hansa Kompaniet (andra gången denna helg jag tappar bort folk där)
Champangen kom fram och efter 2 glas så säger jag samtidigt som jag håller mig i dörren att jag nog inte ska dricka mer eftersom jag redan är helt stukad. Men det blev lite mer Rosé vin också sen så tittade även några kompisar till Sandrah in så vi satt alla på balkongen och runt 1 tiden tog vi oss till Debeser. Kön var mils lång så vi tog taxi till Slagt istället(ett gammalt slagthus)

Där dansade vi natten lång och hade jätte kul, träffade några franskmän, som var i Sverige för de tyckte "svenska flickor" var så vackra. Och French kiss har nu fått en helt ny innebörd för mig(sönder bitna läppar)... Runt 5 när de stängde och efter att Sandrah fått med sig sin rätta jacka och väska så tog vi en taxi hem. Det var vid detta tillfälle som jag insåg att jag skulle upp 3 timmar senare och blev lack på mig själv för jag kunde redan känna hur hemskt det skulle bli.
Vid åtta så gick jag upp, långt ifrån nykter och mådde som en kasse potatis. Tequilan verkade som en toppen idé på Slagt men nu på morgonen såg jag det på ett helt annat sätt! Jag tog mig knappt till jobbet, jag var nog på jobbet i 30 minutet och av dessa kräktes jag 20!! Så jag tog mitt pick och pack och åkte hem igen, tror detta var den värsta resan någonsin. Yasemin and Tequila dont go together!!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0