workworkwork

Idag är jag trött sådär, trött så man knappt orkar hålla huvudet upp för att det vill bara dra sig emot närmaste kudde. Just nu ligger i jag i sängen med datan i knät, och om ca 10 minuter kommer jag säkerligen sova. Dan har rullat på, hade kassa pass hela dan, vilket jag har haft den senaste 1½ veckan. Men jag klagar inte heller i kassan än i provrummet, skulle nog kunna chansa på att jag är den sämsta någonsin på att vara provrumsvakt.. usch, avskyr det som pesten..
Imorn kommer Lori (chef från London) o skorna (mitt ansvar) är inte i närheten av ordnade..
Är också sjukt taggad inför helgen, Grebbestad, Strömstad Ljungskile Bohuslän i mitt hjärta..
Snackade med Vire igår o hon börjar kanske bli sugen på köpenhamn till hösten, hade vart sjukt kul o ha henne här..
Nä nu ska jag sova, klockan är ju ändå 21:33 och måste vara pigg o fräsch imorn:))

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0