Helgen kortfattat

Helgen har varit lika galen som de senaste har varit, mycket Sandrah att tacka för detta! Man kan inte ha tråkigt i hennes sällskap och livet är verkligen en fest!!
I fredags var vi(Catta, Sandrah) och tittade på en alldeles för dyr lägenhet vid Davidhalls torg. Och när de insett att planlösningen var dålig så bestämde vi oss för att ta en "gravchampange", så framåt 8 tiden började vi pimpla champange, och framåt 22 var vi påväg ut till Västra hamnen för förfesten. Det var hos Victor och Carl Adam som vi träffade i Halmstad för 3 veckor sedan. Efter nån timme där vandrade vi över gatan till Saschas lägenhet där vi satt o rökte vattenpipa och bara chill.. När klockan blev sent drog vi in till stan och tog till Skeppsbron, och såg Bag in da Box killarna uppträda.. NO WORDS! Dansade o festade sen framåt 2 tiden pallade jag inte mer och vi drog och käkade falafel. Lördagen drog Catta hem och jag till jobbet, bakfull och sliten som ett djur försökte jag överleva dagen, och det fick förvånads värt bra. När jag kom hem satt jag och snackade med John och sen blev det ett power nap för att komma i form.. Men 1 vinare senare så var jag på topp och jag och Sandrah festade med några grabbar som hon träffat på Breakdace SM tidigare på dagen.. Sen tittade även M förbi, skrattade åt att jag var full och drog viadre ut i malmös nattliv. Dock kom han tillbaka senare så ingen diss här inte=))

Inne på Möllan träffade jag Stella, Farhin och Kajsa vi satt på Nyhamn och drack öl och sen hittade vi även Siblylla och massa konstiga folk där.. KB var nästa projekt men när jag utan nån anledning mer eller mindre föll framför vaktens fötter så insåg jag att det nog var bättre att gå hem(barfota självklart)
Vi gick förbi favorit falafelstället o käkade och han skulle besämt ha mitt nummer och jag ville bestämmt inte ge honom de så jag körde en Linnéa Yasemin grej och gav honom fel nummer med sista siffrorna.. SÅ nu kommer vi till nackdelen att jag aldrig mer kan gå dit o äta. John kommer få hämta pizza till mig där resten av livet!

Söndagen tillbringade vi på stan och Monki sen drog vi till Ribersborg och solade och BADADE, mitt första dopp iår!!
Kvällen kom och vi åkte hem o gjorde sushi, säkert världens fulaste sushi någonsin, men gott smakade det ialla fall! Plötsligt insåg vi att vi måste dricka så vi gjorde en grogg sen så drog vi till Möllan och Nyhamn och fortsatte där resten av kvällen! Så för 3 dagen i rad blev jag lite på lyret..
Men det är ju sommar=))
LOVE

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gaaaaaaaaaaaaaad!!!! ja vill vill vilkl ut i malmö med!!!!!!!!!!!!!!!!!:p

2008-07-30 @ 16:48:22
Postat av: my

sota, sota du! nu raknar vi ner!! har du fatt mitt facebook mail? kolla in min blogg, du namns i inlagget "pinkberry" haha. imorrn aker jag till miami!! saknar dig!

2008-07-30 @ 22:27:43
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0