Fyn i mitt hjärta..

Denna veckan har verkligen gått fort träffade mina kära mor och moster, måste säga att jag saknar dem nu när de har åkt. Kändes jätte skönt att ha dem här. Så det är ju bara för dem att komma tillbaka soon...
Efter jobbet i fredags åkte jag, Carl o Daniel på road trip till Fyn (en ö i Danmark)och bodde at daniels place. Mor o far där lagade mat och det var helt sjukt gott.. Där efter skulle det pakas eftersom Danielle skulle till US dan efter och massa saker behövdes fixas med.. 3:45 gick vi upp på morgonen och körde till Lufthavnen där det blev Starbucks, gotta love that place. Daniel åkte och jag o Carl tog oss in till stan o käkade frukost vid kanalen i solen. Helt perfekt tills jag insåg att jag skulle till jobbet.. Var en zombie på jobbet, och såg ut som en också, klockrent och stå i kassan hela den dan.. Väl hemma i Lugnet så var det fest på schemat men innan det så behövdes det tvättas och sovas. 3 timmar senare var jag full och glad tillsammans med Niklas och John tog vi oss ner mot Lilla Torg och satt där och drack.. Mycket trevligt och trevligare blev det. Träffade M och vi ska ses igen på tisdag, trevlig grabb de där..

Annars händer de inte mycket, insåg dock att bakfylla är nått man bara slipper om man inte dricker och efter att ha haft 4 helger utan att festat så var denna dag bakfyllan från helvetet...
Men nu ska jag ringa Mormor och tillsvidare ha en fortsatt trevlig dag..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0