sicko

Igår började jag känna mig sjuk, riktigt dålig, somnade sent och kunde liksom aldrig riktigt sova skönt hur mycket jag än vände och vred på mig. Då hör det även till att jag hade lyft  och flyttat runt 70 fulla lådor med kläder, house och shoes ett par gånger för mycket. Så träningspasset var helt klart gjort för dan där! Jag har även tänkt att jag ska börja springa igen men eftersom jag inte känt mig helt på tipp topp har jag lixsom lagt de åt sidan och gjort andra saker istället. Men idag var jag för andra dagen i rad nere i lagret och taggade kläder och fixade. Det är riktigt nice att komma undan allt liv som annars är ute i butiken och framför allt få lite ordning och reda på lagret!
Idag fick jag även lite hjälp av Charlotte och Nanna..
Ivart fall så har jag vart krasslig de senaste veckorna främst haft huvudvärk varannan dag, men idag så nådde jag nog toppen. Tätt i näsan, ont i magen, ryggen och lungorna så det var en pina att arbeta ända fram tills klockan 4. Men 4 kom och jag tog mig hem och här ligger jag nu i min säng och tycker synd om mig själv ska försöka o sova lite. Och imorn ska jag få tag på nån läkare och bli frisk.

Over and out..
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0