Sååååå attraktiv, moi...

Nu är jag inne på min 10 dagars långa arbetsvecka, usch känns inte alls så lockande framför allt inte när man kommer hem vid två tiden på natten och inser att man ska gå upp 4 timmar senare. Och jo, jag var nog inte helt nykter säger John när han stötte på mig när jag kom hem. Detta något som han även bekräftade för Mamma och Moster.

Idag kom Mamma och Moster ner på besök, vilket var jätte kul. Efter jobbet så mötte de mig vid tåget och så tog jag dem hem så de fick se min lägenhet och jag fick tvätta mina fötter. För som John säger så luktar dem visst väldigt illa efter jag har jobbat en hel dag, och jag kan nog inte annat än instämma. Tur att jag ska till US snart och införskaffa dessa saker som man lägger i skorna och så plötsligt luktar dem gott. Extremt bra uppfinning..

I vart fall var vi och käkade middag på Ölcafet, riktigt god mat, som mättade=)
Och det roligaste var när en helt random kille kom fram och började hälsa på mamma, agnetha och sen även mig, och när han kom till mig så gav han mig en lapp. Lite frågande så tackade jag och så gick han när jag öppnade lappen stod det:

" du är sååå attraktiv.
Sommarlekar?"

Sen så lämnades det självklart namn och nummer, men frågan är tror verkligen denna killen på att detta på riktigt.. Sommarlekar , WTF..., hmm nja vi hade iaf hysteriskt roligt åt denna kille och blir jag inte förföljd av danka stenade män så är det konstiga svenska killar! Vart är alla vanliga killar liksom? Igår var jag hos Mikka i Lund eller rättare sagt hennes nya lägenhet som hon ska ha i augusti. Hon ska bo med 3 killar, jätte trevliga sådanna ska tilläggas. Så vi kollade lägenheten och sen så drog vi ner till stan och drack lite öl o chilla.. Mycket nöje!

Nu ska jag ta igen antalet timmar som jag inte sov i natt för imorn väntar en lång dag, och på kvällen ska jag träffa Mamma och Moster och sen ska jag även på min första danceclass. wish me luck..

LOVE


Kommentarer
Postat av: my

snart snart snart!! snart kommer du hit och fy satan vad roligt vi komemr att ha!!! yea!!!

2008-07-03 @ 17:15:22
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0