its just sooo messy..

Just nu verkar inget gå vägen. Är sjukt besviken på att jag inte kan ta mig hem i helgen. Att sitta 14 timmar på tåg är inget som lockar för 1 enda dag liksom, hade jag haft en xtra dag ledigt eller kommit upp i bra tid hade de vart lungt men nu är det bara så oskönt! Om jag har riktigt tur så sätter säkert managerna mig i provrummet i 5 timmar imorn då kommer jag helt klart nå höjden av lycka.. Den som sa att motgångar var till för att göra människor starkare måste vart helt pantad, jag är matt, vill hem och absolut inte ha ett enda mer pass i provrummet. Undra vad som händer?!
Jag har dock redan satt mina pengar på provrummet. Fuckfuckfuck..
Men att se livet från den ljusa sidan funkar ju med, tror att Erik var i stan kankse dax att ringa honom. Och jag har städat hela lägenheten, och haft ett tufft danspass och, nja det var väl bara det..

Nu ska jag sova och hoppas att tåget imorn inte är 1 timme försenat som morgontåget idag var, kommunaltrafik är skit!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ska du till Båstad din lilla slyna??!

2008-07-11 @ 20:29:41
URL: http://aloris.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Oyes sir, avensjuk..=))

2008-07-11 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0