Hey there!

Nu är det snart natten, och jag har hunnit massor idag och jag ska upp om ca 6 timmar för att hinna till jobbet! Men då ska det läggas till att jag även slutar 3 imorn vilket passar perfekt då det ska vara underbart väder i granlandet. Sandrah kommer och vi ska träffa nån vän till henne och kanske dricka en öl eller två=)

Idag fick vi delivery massor av nya stuff, nicenice hittade en kläning som jag blev tokkär i. Men nu gäller det ju att spara på pengarna när NYC börjar närma sig. Efter jobbet så träffade jag Zandra och Johanna och vi tog en löprunda och sen en sväng ner i gymmet. Träningen är på gång igen!! Efter det har jag bara chillat, och njutit av att ta det lite lungt. Kollat på Jackie Brown med John, han är även löst mitt datatrubbel, bra grabb där!!

Jag vet att alla säkert har hört denna låt miljontals gånger men jag älskar Lars Winnerbäck och denna duett med Miss Li är klockren!

http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA&NR=1




Här var även några av bilderna från helgen och som sagt den var helt galet underbar, fler sådan och livet är perfekt!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0