Gone baby gone

Idag har jag tillbringat en solig dag bakom rullgardiner och tittat på film. Visserligen har jag vart hos läkaren och fått ny allergi medicin och sen så fick jag även ett recept på migrän medicin som visade sig vara i form av stolpiller!! Detta är något som jag inte nyttjar tyvärr. Säkert otroligt effektivt men tanken på att trycka upp ett stort piller i röven varje gång jag har migrän är mindre lockande så jag håller mig nog till de vanliga tabeltterna, tack..  

Igår kollade jag och John på Dumped, sjysst film med många sköna scener=)
Och idag blev det Gone baby gone med Casey Affleck i huvudrollen. Filmen får en verkligen att fundera.. Summan är ialla fall att det är en film som man bör har sett. Nu verkade även som om John har blivit sjuk, så jag har haft sällskap hela dan.. Nu ska jag titta på Johnny Brasco som även den ska vara en film som man ska ha sett, så vi får väl se..
Tillsvidare så räknar jag ner dagarna till USA , My nu är det exakt 1 månad kvar!! FUNFUNFUN!!

 LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0