De blir inte alltid som man har tänkt sig...

I lördags så drog jag till Halmstad för att sen senare ta mig vidare ner mot Båstad igen, dock hade vädret lite att säga till om och 2 sitt platser för 6 pers blev lite trångt så det blev Bye Bye Båstad och Halmstad here we go.. Vädret skiftade även i Halmstad mellan 30 grader i solen till åska och regn. Men vid 1 tiden tyckte jag och Mika att det var dax att korka upp. Som tur var det även vid detta tillfälle sol ute så vi satt och pimplade vin på balkongen i solen. Det är ta mig fan sommar=) Lite senare efter en dusch så tittade även My in och sen så fylldes det längst kvällen på med folk.. Runt 5 tiden kom Katta och Sandrah med det så drog vi vidare på nästa förfest vilket var ungefär 300 meter bort i nått villa område. Det ska sägas att det låg undefär max 800m från stan och jag och Katta skulle verkligen ha taxi för att det var så långt och gå.. hmmm.. Min enda kommentar var(but Im in heels) vilket även förklarar alla foton som jag har när jag är barfota=)) Väl inne istan så gick vi till Bulls och drack ännu mer. Sen blev det förfest nr 3, hemma hos en kille som Sandrah träffade när hon var i Thailand. Jag och Mika ville vidare ut så vi drog tillbaka till Bulls där jag träffade några grabbar som jag har roddat med osv.. Det krävdes inte mycket övertalning från deras sida (eller rättare sagt ingen alls) vi föjlde gladligen med dem till Moon vilket är nån sorts, club antar jag, det enda jag minns från de stället är att det vart massa rum och ett rymdskepp längst upp. Jag förstår mycket väl att de där med rymdskeppet låter lite osannorlikt men jag skulle nästan kunna svära på att det var ett...

Nog snackat om rymdskepp, kvällen var riktigt nice och jag hittade tillslut hem efter att ha vandrat runt, totalty walk of shame.. men efter att ha sovit cirkus 2 timmar så kommer Sandrah hem, med spagetti över hela sig?!
Och vi tjejer börjar snacka igenom kvällen, o försökte placera tid och rum:P
I vart fall så nån stans mellan handklovar och spagettin så ringde de på dörren och där står det två vilsna män. Dessa två hade vart i Båsta och festat hela kvällen/natten och vid 12 tiden kom de till Halmstad igen..
Carl Adam Jönsson var en av dessa män och han är nog ta mig fan en av Sveriges roligare. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på bakfyllan (och denna var även av den värsta sorten) han gjorde helt klart våran dag.

Efter några tuggor på maten som jag hade tjatat om i 3 timmar så körde Katta och Sandrah mig till tåget och framåt fem var jag framme i Malmö som en ytterst lite människa. Men efter att ha umgåts med John och en pizza senare så sov jag jag som en prinsessa=))

Idag har Zandra vart här, alltid ett nöje att få träffa henne. Och nu har vi satt in träningsdagar som vi ska träna på varje vecka. Ambisöst, javisst=)
Nu ska jag snacka med John o sen sova..

LOVE


Kommentarer
Postat av: Michaela

haha!!!!



Du glömde nämna nya zeeländarna jue!!!:D Shit va kul de va ja... men fatta de kommer blimkt röj i höst!!!!:D och ja, adam e tamig fan en av sveriges roligaste!!!!:p puss

2008-07-19 @ 03:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0