Båstad, baby!

Det blev lite av en downer att jag inte kunde ta mig upp till Strömstad. Men det hela kändes mycket bättre när jag snackade med Mika och vi bestämde oss för att dra till Båstad imorn. FETT kul kommer det bli!
Dagen till ära så behövde jag då en ny klänning, för klänning är tvunget att ha imorn. Än så länge har jag inte bestämt mig, annat än att jag på vägen upp till Halmstad ska ha en lila beach akitig klänning med L.A mönster på. Annars står valet mellan en enkel svart klänning från Gina Tricot eller persika färgad randig klänning från Pepe Jeans, den är sjukt nice dock blev det lite mycket för plånboken. Men det är sommar, och om jag nu lovar att hålla mig borta från affärerna fram tills jag drar till Staterna så kan jag nog klara det utan att behöva lämna tillbaka den klänningen för jag är helt såld på den! John var med mig och shoppade och även smakråd, sen avslutade vi dagen med att käka mexicanskt, billigt och jätte gott, perfekt kombination=)

Nu ska jag sova, tar 9 tåget imorn så har inte mycket annat till val..
God natt allesammans..
LOVE

Kommentarer
Postat av: my

snart sa javlar i dt!!! satan vad vi ska roja!! ska bli sa sjukt kul!!! jag raknar ner!! wiee!! LOVE

2008-07-15 @ 00:23:46
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0