Julefrukost!!

Efter någta veckor med daglig uppdatering så kom december och julen började närma sig. Av någon anledning så har alltid december varit en fest månad för mig och jag hittar alltid på en massa roliga saker. Förra året helgen innan jul så kom Sandra på besök hos mig på LI och jag Sandra och My drack oss dyng och skulle in till city. Det började med att taxichaffören var ett ass, och vägrade köra oss dit vi ville sen när vi kom på tåget så fortsatte vi dricka hela vägen in. Och jag skulle nog säga att denna resan var en av de roligaste som vi har gjort. Jag råkade spilla ut mitt vin så det rann framåt på dem som satt framför oss. Så politiskkorrekt som jag är så var jag tvungen att be om ursäkt: - Ooops I spilled my juice...  Jag och My tappade bort Sandra i vimlet av heta amerikanare. Tappade kanske bort oss själva med men tillslut hittade vi hem, och dan efter vaknade vi till och med till liv och vad annat än pizza och Cheesecake factory kan man begära på en söndag.. Nothing!!

Förresten bilderna som jag hade tänkt lägga upp från konserten, tja de var vad man skulle kunna säga värdelösa men hej, jag hade riktigt kul i alla fall.
Denna veckan har jag i stortsätt bott i Köpenhamn och så kommer det fortsätta, trots om hot av en bög att jag skulle bli slagen om han såg mig, så älskar jag Köpenhamn. Fördelen med denna ack så dyra stad är att den bara ligger 40 min iväg med tåg. I like it!

Imorgon blir det julefrukost, eller rättare sagt china käk men vi låtssas att det är juligt och så dricker vi massor av den alkoholen så blir det typ som ett julbord. I am excited, Urban people is rockin it!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: Andrea

Oooohh Jude Law jag håller med till 180 %.. ge mig nu tack! Den 20:e it is! Ska på personaljulbord då men vi måste absolut mötas upp på kvällen och gå ut!!!!! puss

2008-12-13 @ 01:35:00
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0