TUBORG

Lördagar är nog mina favorit dag på hela veckan. Jag sover länge (läs 10 om jag har tur) och sen kollar jag på veckans serier som jag inte hunnit titta på än. Favoriterna denna vecka liksom de senaste är Californiacation och Gossip Girl. Sad but true så är det jul uppehåll för dem nu, vilket betyder att mina lördagar kommer lite mindre underhållande. Dock så är jag ju i väst Sverige nästa lördag så jag har nog inga direkta problem att underhålla mig då heller.

Lördagar betyder även gymmet för moi! Så nu gäller det att jag får tummen ur och börjar träna lite, måste vara fit för kvällen har ju en massa gratis öl som jag ska dricka.

Förresten denna flaska hittade jag i min väska efter tisdagens bravader i Köpenhamn.
 Karl berättade nämligen att vi inte drack från pubens öl, utan av de som B hade tagit med.
WAF livet är en fest och nu ska jag hoppa i mina träningskläder och bege mig.

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0