Skinny camera!

My har en skinny camera! En kamera som gör att man ser skinny ut=))

Idag är det 18 dagar kvar tills jag åker till västkusten och fiskeland. Jag ser fram emot att få fira jul hemma med familjen och framför allt mormors goda mat. De senaste dagarna har jag inte kunnat sluta tänka på hennes fiskgratäng och köttbullar och allt annat som hon lyckas göra helt underbart gott.
Jag tänkte dock ge mig på att försöka laga lassange eller rättare sagt det är bland det enda som jag kan laga som faktidst smakar gott.

Förresten så har jag fått mån byrå eller vad man nu ska kalla det, och tro det eller ej men det gick in i hissen. Tack vare Jojo så fick jag även in den i lägenheten och den är het. Ska försöka styra upp ett kort liksom på resten av lägenheten med.

Nu ska det lagas mat

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur länge är du i Ua? Jag & Kenny ska nämligen upp en sväng runt nyår:) Ha det gott! Kramar

2008-12-02 @ 12:13:29
Postat av: Anonym

Jag vet inte exakt hur länge jag blir kvar det beror helt på hur mycket övertid jag orkar samla på mig. Men är jag kvar så får vi höras.. kramar

2008-12-03 @ 19:55:50
Postat av: Jessica

Ja det tycker jag absolut att vi får göra :) Kramar

2008-12-04 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0